Skip to content
Organizacja Zakładu arrow Biuletyn Informacji Publicznej arrow Sposoby przyjmowania i załatwiania wniosków i skarg
Sposoby przyjmowania wniosków i skarg
Redaktor: Administrator   
26.04.2016.

Każdy ma prawo do wnoszenia skarg i składania wniosków związanych z działalnością Zakładu.

Skargi i wnioski można składać do Dyrektora Zakładu (lub zastępców) w następujący sposób:
•    ustnie
•    listownie na adres:
Samodzielny Publiczny Psychiatryczny
Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy
Plac Z. Brodowicza 1
16-070 Choroszcz
•    pismem złożonym osobiście w Sekretariacie Zakładu (budynek administracji)
•    faksem: (85) 719 28 00
•    drogą elektroniczną na adres e-mail: szpital@sppchoroszcz.med.pl

Przedmiotem skargi może być:
1)    zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez pracownika Zakładu,
2)    naruszenie obowiązujących przepisów i regulaminów oraz słusznych interesów obywateli,
3)    nieprzestrzeganie praw pacjenta.

Pacjent ma prawo do uzyskania odpowiedzi na zgłoszoną skargę lub wniosek w terminie 30 dni od daty złożenia.

Dyrektor Zakładu przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w dni robocze – od poniedziałku do piątku – w godzinach pracy, tj. 7.00 – 14.35.

Zmieniony ( 16.12.2016. )
 

Imieniny

24 Padziernika 2017
Wtorek
Imieniny obchodz:
Antoni, Boleczest,
Filip, Hortensja,
Marcin, Rafa,
Rafaela, Salomon
Do koca roku zostao 69 dni.

Licznik

Odwiedzin dzisiaj: 97
miesięcznie: 4994
Wszystkich odwiedzin: 506905

certyfikaty

 

 

e-rejestracja

BIP

kampania antykorupcyjna


Pop-Up